Thursday 13 March 2014

AKU DAN SHAKLEE..

Assalamualaikum kome...

Lama benor tak ngupdate blog.. saya ni tak brape rajin mengarang cerita. tapi nampak gayanye lepas ni kena rajin2 jugaklah..hehe.. ape ceritanya tentang aku dan shaklee ni?
Bermula 'jatuh hati' ku dengan shaklee pada tahun september 2012. masa tu nak cari suplimen untuk masalah gout suami yang kerap jugakla kena attack. masa tu baru2 jugakla nak glamer shaklee ni.. jumpala mak shaklee saya skang ni, ayu.. muda lagi dah jadi mak i..haha.. tanya punya tanya, saya amik alfalfa dan vita-c sebagai permulaan. lepas je amik alfalfa n vita-c ni, best sangatla rasa.. utk saya, keputihan totally kering! wahhh..memang seronok sangat! then suami pulak dah berkenan dengan vita-c sebab kulit rasa sihat dia kata..hehe.. jadi bermulah kisah 'aku dan shaklee'..
Oktober 2012...sahla saya menjadi pengedar shaklee. dan bermulah perjalanan untuk berkongsi manfaat suplimen shaklee dengan lebih ramai orang lagi.. Alhamdulillah.. dah lebih setahun sebagai SID dan dah bergelar Senior Supervisor. Perjalananku masih jauh. tetapi niatku masih sama, untuk membantu memberi kesihatan lebih baik kepada semua orang disamping membantu lebih ramai menjana pendapatan dan mengubah kehidupan mereka..InsyaaAllah..

Jika anda juga mempunyai niat yg sama, jangan segan utk bersama dengan group shaklee saya.. :)
boleh hubungi saya...call/sms/wassap:012-6674640.. My name is Zue..

REMINDER: Mac 2014 adalah promosi ESP-Buy 6 Free 1.. ^_^

No comments:

Post a Comment