Friday 4 March 2011

my 1st princess

sharifah amirah bt syed dzol hakhim.. borned on 10/10/2007 , 3.5kg at 0734~hospital ipoh by ceaserean.. my 2nd child ni aku pregnant masa aku last semester degree. kiranya sepanjang degree tu 2 kali la aku pregnant. huhu.. pregnant yg ni masalah kurang darah plak.. mmg memenatkan. wat keje sikit dah rasa penat. nak makan ubat pn xboleh sb pening sampai xbleh bgn. minum susu pun xlalu.. kesimpulannye nak dptkan anak pompuan nih seksanya...tp 2nd child ni aku bleh try bersalin normal. so, dah cukup 40 mggu n dah ada tanda2 aku pun masuk wad. 24 hrs sakit dan sampai contraction macam dah nak bersalin unfortunately masih xcukup bukaan.. kesakitan yg x boleh dilupakan... at last, doktor terpaksa emergency operation gak... dalm OR pun ambik masa nak keluarkan baby. rupenya baby besar gak.. 3.5kg.. aku pun percaya sb perut kecik je masa pregnant. hihi.. lahirlah puteri pertamaku yg kami panggil dewi.. pengalaman melahirkan dewi sgt2 terkesan... nak jaga masa dlm pantang pun sgt susah.. terpaksa memangku dia sepanjang masa.. huh.. tp sekarang dialah dewi hati kami... sikap dia yg sgt peramah dan manja slalu menghiburkan kami... semoga anak mama akan jadi anak yg solehah...

                                                                .......................dewi 3 1/2years now...........................
                                                                                         i love u princess!

No comments:

Post a Comment