Thursday 3 March 2011

my 1st child

syed adam bin syed dzol hakhim... my 1st n only son..was borned on 6th jan 2006, 2.7kg at 1316 pm by ceaserean..
my 1st pregnant was 6 month after married... alahan xde la teruk sgt.. just xlalu nak makan masa awal2 sebab selalu rasa loya.. then dah masuk 5 bln ok sume nye... masa kandungan cecah 38 weeks aku ade hipertension plak.. huhu.. terpaksa terus masuk wad kat hospital ipoh n the next day aku di induce n paksa bersalin.. unfortunately, induce langsung xberkesan. aku xde rs sakit langsung. anak aku ni mmg xnak kuar lagi... nak wat cane, sebab aku ade hypertension ms tu, doktor pun terpaksa bawak masuk operation room utk ceaserean.. huhu.. xtau nk kata masa tu.. br je smlm masuk wad. hari ni dah nak jadi ibu.. btl2 xpecaya.. xlama sgt dlm OR tu, aku dgr my baby crying. sekejap je. hekhekhek.. pastu senyap je die dah tdo blk.. hihi.. pastu aku dah kuar OR n bwk ke wad then br aku nmpk suami tgu kat luar.. masa tu rasa sgt bahagia setelah selamat melahirkan zuriat utk suami tersayang...
adam pada awal kelahiran xde meragam sgt.. die tido je sampai hampir2 nk masuk wad sebab kuning. tp after 2weeks die lahir, die dah stat meragam... huhu.. lepas je habis pantang die dah ok semula... and now.. he's 5 years old. i still can remember the time he was borned... semoga die akan menjadi anak yang soleh..
                                                          ............... adam 5 years old ..................
                                                                              i love u son!

No comments:

Post a Comment